.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار نماينده‌ بهشهر به تغییر کاربری اراضی به ویلا سازی

نماينده‌ي مردم بهشهر در مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد: اگر تغيير كاربري اراضي كشاورزي به سمت و سوي ويلا سازي برود، قطعا در سال‌هاي آتي نسبت به توليد محصولات كشاورزي با بحران جدي روبه‌رو خواهيم بود.

به گزارش شمال نیوز ، احمدعلي مقيمي در گفت‌وگو با ايسنا ، درباره افزايش روند تغيير كاربري زمين‌هاي كشاورزي اظهار داشت: تا قبل از سفر اول رياست جمهوري به استان‌هاي شمالي، اجازه‌ي فعاليت در حوزه‌ي صنعت به اين استان‌ها داده نمي‌شد، به‌طوري كه فقط قطب كشاورزي محسوب مي‌شدند و ورود صنايع به اين حوزه‌ي جغرافيايي به معناي تحت تاثير‌ قراردادن و كمرنگ‌شدن عرصه‌ي كشاورزي بود.

اين عضو كميسيون عمران افزود: از آنجا كه قطب كشاورزي در شمال كشور پاسخگوي نيازها نبود، به‌دنبال افزايش حضور بخش صنعت در شمال كشور بوديم، اما تاكنون پيگيري اين روند قابل قبول نبوده است و از سويي عدم اجازه‌ي ورود به حوزه‌ي صنعت و كاربري‌هاي زمين تنها منجر به عقب‌ماندگي مردم شده است.

اين نماينده‌ مجلس اظهارداشت: استان‌هاي شمالي با توليد محصولات استراتژيكي هم‌چون پنبه و برنج، بايد مورد توجه دولت قرار مي‌گرفت، اما عدم توجه لازم، موجب دلسري نسبت به حوزه‌ي كشاورزي شد.

به گفته نماينده مردم بهشهر، فراهم ‌نبودن زير ساخت‌ها منجر به هدايت تغيير كاربري‌ زمين‌هاي كشاورزي به سمت و سوي ويلاسازي شد، درحالي كه به‌دنبال مصوبه‌هاي اخير، زمين‌هاي كشاورزي درصورت تغيير كاربري بايد به صنايع تبديلي كشاورزي و صنايع مادر مبدل مي‌شد، تا از رهگذر آن فرصت‌هاي شغلي به‌وجود آيد، اما تاكنون چنين نشده است.

مقيمي خطاب به مسوولان امر گفت: دولت بايد مراقب باشد تا تغييري كاربري‌ها زمين‌هاي كشاورزي را به حوزه‌ي ساخت‌وساز مسكن مبدل نسازد.




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 شهريور 1387
آقا جان سخت نگیرید وگرنه این مسئولین و سرمایه داران حاصل از اقتصاد شما به کشور امارات می روند . بگذارید پولشان را اینجا خرج کنند تا اشتغال ایجاد شود . مگر تورم و گرانی و فقر را نمی بینید ؟؟؟!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.